Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició amb la puntuació resoltes les reclamacions Curs 24-25 INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM
Aquí podeu consultar la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició amb la puntuació provisional pel curs 24-25 ↓↓↓↓ INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM
La nostra escola ha estat seleccionada per participar en el projecte CRIDA SCHOOLAB, centrat en l’aprenentatge en l’ús d’impressores 3D i la integració en el currículum educatiu dels centres. Aquest programa pretén dotar als centres d’Educació Primària de la ciutat d’una impressora 3D i es… Llegeix més»
Us recordem que fins el 30 de novembre teniu temps per utilitzar el val escolar i bescanviar-lo per material. Teniu més informació clicant sobre la foto.
Els i les alumnes de cicle mitjà hem participat en l’activitat intercentres del grup d’anglès de Santa Coloma. Aquesta activitat consistia a presentar el nostre districte a possibles auxiliars de conversa que puguin estar interessats a venir a les nostres escoles a ensenyar-nos anglès. Per… Llegeix més»
Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició amb la puntuació resoltes les reclamacions a 03/05/2023 INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM (1)
Aquest any, l’alumnat de 3r ha participat al programa El Gust per la lectura. L’objectiu d’aquest programa és formar bons lectors i lectores. Hem dinamitzar la lectura del llibre “Irene la Valenta” de William Steig amb diferents estratègies i recursos. Finalment, l’alumnat ha triat diferents fragments del llibre que ha il·lustrat i preparat la lectura en veu alta per després ser representat en forma de teatre kamishibai. Aquí us deixem el resultat.
Aquest programa permet la participació la Concurs El Gust per la Lectura.
A finals del 2n trimestre les nenes i els nens de 3r van tenir la sort de fer l’itinerari “JUGUEM A INVENTAR-NOS” a càrrec de Drac Màgic. Primer vam reflexionar sobre els estereotips de gènere per després intentar construir personatges lliures d’aquests arquetips. Finalment vam fer una pel·lícula stop-motion. Va ser una experiència de cine!
Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició amb la puntuació provisional INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM
Les i els alumnes de 4t hem estat treballant la descripció física de les persones. Per acabar el tema, hem creat un role-playing en petits grups sobre una situació a la perruqueria. Per això, primer hem analitzat alguns exemples de guions, després hem… Llegeix més»