Moving around Singuerlin and Can Franquesa (4t)

Els i les alumnes de cicle mitjà hem participat en l’activitat intercentres del grup d’anglès de Santa Coloma. Aquesta activitat consistia a presentar el nostre districte a possibles auxiliars de conversa que puguin estar interessats a venir a les nostres escoles a ensenyar-nos anglès. Per tal de publicitar el nostre districte, havíem de crear un pòster i un vídeo destacant els aspectes més rellevants.

Les nenes i els nens de 4t hem estat treballant durant aquest trimestre en el projecte. Vam començar planificant què necessitàvem saber i com ho havíem d’aprendre. Després, vam treballar el vocabulari associat a la ciutat. Durant el procés hem après a com descriure el nostre barri, fer indicacions i recomanacions.

Aquí us deixem els pòsters que hem fet els infants de 4t de primària. Si cliqueu sobre ells podreu veure el vídeo de la presentació del pòster. Esprem que us agradin!

Aquí estan els pòsters de 4tA.

A continuació us deixem els pòsters de 4tB. Recordeu que podeu veure el vídeo clicant a sobre del pòster.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *