CRIDA SCHOOLAB

La nostra escola ha estat seleccionada per participar en el projecte CRIDA SCHOOLAB, centrat en l’aprenentatge en l’ús d’impressores 3D i la integració en el currículum educatiu dels centres. Aquest programa pretén dotar als centres d’Educació Primària de la ciutat d’una impressora 3D i es… Llegeix més»

Val escolar

Us recordem que fins el 30 de novembre teniu temps per utilitzar el val escolar i bescanviar-lo per material. Teniu més informació clicant sobre la foto.

Comencem un nou curs

Comencem un nou curs i des de l’escola Sagrada Família us volem donar la benvinguda i desitjar-vos un any ple d’aprenentatges i experiències.

TEATRE KAMISHIBAI “IRENE LA VALENTA” DE WILLIAM STEIG

Aquest any, l’alumnat de 3r ha participat al programa El Gust per la lectura. L’objectiu d’aquest programa és formar bons lectors i lectores. Hem dinamitzar la lectura del llibre “Irene la Valenta” de William Steig amb diferents estratègies i recursos. Finalment, l’alumnat ha triat diferents fragments del llibre que ha il·lustrat i preparat la lectura en veu alta per després ser representat en forma de teatre kamishibai. Aquí us deixem el resultat.

Aquest programa permet la participació la Concurs El Gust per la Lectura.

JUGUEM A INVENTAR-NOS!

A finals del 2n trimestre les nenes i els nens de 3r van tenir la sort de fer l’itinerari “JUGUEM A INVENTAR-NOS” a càrrec de Drac Màgic. Primer vam reflexionar sobre els estereotips de gènere per després intentar construir personatges lliures d’aquests arquetips. Finalment vam fer una pel·lícula  stop-motion. Va ser una experiència de cine!

Aquí us deixem el resultat.

Healthy recipes!

Les i els alumnes de 6è hem estat treballant el tema de la Dieta saludable i equilibrada durant les sessions d’anglès. Com a resultat d’aquest treball, hem creat les nostres pròpies receptes saludables.
No obstant, no només les hem creat, sinó també les hem presentat… Llegeix més»