Material escolar

Quota de material i sortides

La quota de material escolar també inclou totes les sortides i activitats complementàries.

Per tal de facilitar l’economia domèstica a les famílies, es realitza l’abonament en dues quotes, i per tant es passen dos rebuts bancaris al llarg del curs (juliol i novembre)

Les quotes són les següents:

Infantil:________________ 135€

Primària_______________ 140€

Fraccionada en dos pagaments serien les següents:

Infantil:____________70€ (juliol) i 65 € (novembre)

Primària_________ _ 70€ (juliol) i 70€ (novembre)

Quota de llibres de text

Com ja sabeu la majoria de vosaltres, l’Ajuntament subvenciona els llibres de text i el material didàctic sempre que ens acollim al programa de reutilització.

Si desitgeu realitzar algun canvi, ho haureu de notificar a secretaria com a màxim quinze dies abans del cobrament

Per cada rebut retornat, el banc cobra una quantitat que haurà d’assumir el titular del compte bancari.

Les famílies que no han donat cap número de compte, ho han de fer en efectiu passant per secretaria a pagar a començament del mes de setembre  i del mes de novembre. Per qualsevol dubte heu de passar a parlar amb la Secretària.

Quan es produeixi una situació particular (justificada per serveis socials), la família ha de passar per secretaria a començament de curs per estudiar la manera com poden assumir el pagament de la quota fraccionant-la tant com calgui.

Si n’hi hagués algun cas (pràcticament inexistents) en que la família no assumeixi la seva responsabilitat al respecte, la Junta Econòmica ho ha de fer públic en Consell Escolar per prendre les mesures oportunes.

Materials que s’han de portar de casa

Infantil i 1r: Bata, bosseta de roba per a l’esmorzar, tovalló de roba i got de plàstic. Una capsa de mocadors de paper (100 u), un rotllo de paper de cuina, un paquet de  tovalloletes humides.

Una muda completa de roba de recanvi (pantalons,   jersei, mitjons, calces o calçotets, etc.) i una tovallola. Tot degudament marcat i ficat a dins d’una bossa de roba.

Primària:

Cicle inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior: Una capsa de mocadors de paper, un rotllo de paper de cuina i un paquet de tovalloletes humides.

En el supòsit de que al llarg del curs, s’acabés el material de consum habitual, es tornaria a demanar a les famílies per reposar-lo.

Els dies d’Educació Física, tots/es els/les nens i nenes hauran de venir de casa equipats amb roba i calçat esportiu. Tots/es portaran un necesser que contingui: una samarreta de recanvi i una tovallola petita de lavabo. Opcionalment poden portar una pinta, colònia en recipient de plàstic i desodorant que no sigui en esprai.

Quan un/a alumne/a trenca deliberadament el material ofert pel Centre, la seva família es farà càrrec de reposar-lo.

Els nens i nenes no han de portar res de casa, ni material escolar ni joguines a part del que demanem.

L’escola disposa de tot el que poden necessitar i a més, dotem els patis de recursos pel lleure que es van reposant al llarg del curs.

Donats els conflictes que es produeixen a conseqüència dels materials i joguines que porten alguns infants de casa, la normativa estableix que: quan un/a nen/a porti material personal a l’escola, li requisarem fins al final de trimestre quan haurà de venir la família a recollir-ho al/la seu/va tutor/a.

No ens fem responsables del material que porten els/les nens/es  desobeint les normes (si es trenca, si es perd…)