RODA DE CONTES

Hola a nens, nenes de 4t!

Aquí teniu el conte que vam pensar i escriure entre tots aquest curs. Us en recordeu que el vam acabar uns dies abans del confinament?

Ha quedat maquíssim!

Us animem a que l’expliqueu i el llegiu  amb les vostres famílies!

Nosaltres hem passat una bona estona recordant els moments que vam compartir fent-lo! Vosaltres també?

Jose i Eva

Aquest activitat forma part de la RODA DE CONTES promoguda pel CRP de Santa Coloma de Gramenet. En aquesta activitat algunes escoles de Santa Coloma creem i compartim contes amb altres centres educatius. Agraïm la feina dels Buscadors de Contes que ho fan possible i porten els contes d’una escola a una altra.

4t B: ENLLAÇ CONTE PDF Sagrada Família 4rt B

4t A: ENLLAÇ CONTE PDF Sagrada Família 4t A

1. Aitor Osuna Muñoz

Yo hubiera terminado el cuento de otra manera: la torre de Pisa se queda en Santa Coloma de Gramenet porque así los niños juegan dentro y las familias la visitarian los fines de semanas.

1. Eva Maria González

Gràcies pel teu comentari, Aitor!
      Doncs també em sembla un bon final aquest que proposes!
      Entre tots vam decidir que s’acabés d’una altra manera…però has tingut una bona idea!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *