AQUÍ TENIU LES PROPOSTES PER AQUESTA SETMANA : Del 2 al 5 de Juny.
.- Aquesta setmana treballarem l’ofici de CUINERA I CUINER, per aquesta raó seria interessant tenir una conversa i recordar aquelles idees que les nenes i els nens tenen adquirides.
- DESCOBERTA D’UN MATEIX
- JOC I MOVIMENT: Cursa de culleres.
.– Fer un recorregut amb una cullera que porti algun objecte, una pilota petita, una oliva , sal, aigua…i heu de procurar que no caigi res. La cullera la podeu portar primer amb una mà, després amb l’altra mà i fins i tot amb la boca. Convideu algú a fer la cursa, a veure qui aguanta millor la cullera¡¡¡
- EMOCIONS
.- Contes amb Les tres bessones i el Teo. Les primeres parlen de la importància del reciclatge en general i en Teo parla de la sensació tan divertida de fer un pastis.
.- Observeu i parleu amb la família del reciclatge. Què és reciclar? Quines coses es podem reciclar a la cuina? Fem com en el conte de Les tres Bessones i col·laborem en la cura del medi ambient.
.-https://www.youtube.com/watch?v=Z236O0KxEJA
.-https://www.youtube.com/watch?v=REFeAWhy6hU
- DESCOBERTA DE L’ENTORN
- EXPERIMENTACIÓ I INVESTIGACIÓ
.- Us proposem que feu una enquesta a la família per tal de descobrir els plats preferits i fer un menú . Una altra activitat podria ser qué us feu el vostre menú personalitzat amb els menjars que us agradin. Podeu fer els dibuixos i escriure el nom del menjar i a qui li agrada.
.- Col.laborar amb un adult i fer de “chef ajudant” en fer un menjar que us agradi i anar anomenant el nom dels estris i dels ingredients. Si us animeu podeu fer una foto del que heu preparat! Bon profit!!
- COMUNICACIÓ I LLENGUATGES
- LLENGUA
.- Treballem el vocabulari de la cuina. Lectura d’imatge amb lletra de pal. Podeu copiar paraules, picar, comparar llargues o curtes, fer llistes segons la lletra que més us agradi, la que tingui alguna lletra del vostre nom…
.-https://blocs.xtec.cat/escmargei/2014/11/14/treballem-el-vocabulari/
- MATES
.- Amb aquest joc, L’erugueta farem una passejada per diferents conceptes: dies de la setmana, numeració ,..
.- https://www.youtube.com/watch?v=CmcjCkLjD3Y&t=99s
.- Observa aquesta seqüència lògica. Pensa en l’ordre. És correcte? Identifica el que veus i interpreta-ho.
- ARTÍSTIC
- .- Amb plastilina casolana o de qualsevol tipus, o amb d’altres materials, podeu fer alguns aliments: una pastanaga, un tomaquet, un peix, un ou ferrat… el que més us agradin.
- Animeu-vos!
.-Si us animeu us podeu fer un gorro de cuiner/a, amb el vostre nom, com si fossiu un chef de cuina.
.- https://youtu.be/T-H5c8CSOvs
.- https://youtu.be/oVyuSDSB0A8
- MÚSICA
.- Video de la cançó: Sóc un cuiner.
.- https://www.youtube.com/watch?v=2ch_aOjuKSQ
- ANGLÈS
GOOD MORNING KIDS! Bon dia!
HOW ARE YOU? I HOPE YOU ARE WELL:) Com esteu? Nens i nenes en res haurem de dir HELLO SUMMER! Are you ready? Aquesta setmana us faig una pregunta: WHAT DO YOU LIKE TO DO IN SUMMER? M’expliqueu quines coses us agrada fer a l’estiu? Us adjunto 2 links: SONG (cançó) https://www.youtube.com/watch?v=mVhh0oATqBI FLASH CARDS (per practicar el vocabulari) https://www.youtube.com/watch?v=H78LRzQYo_s Us convido a fer un dibuix del vostre SUMMER.
Podeu enviar-lo al meu correu electrònic: SafaSantaColomaAngles.Helena@gmail.com SEE YOU SOON. Kisses and a big hug? Teacher Helena. |
ANIMEU-VOS A FER-NOS UN RETORN AL NOSTRE CORREU ELECTRÒNIC DE
P4: SafaSantaColomaP4@gmail.com
.- FINS LA SETMANA VINENT NENS I NENES ESPEREM QUE GAUDIU MOLTÍSSIM, UNA FORTA ABRAÇADA.US HI ESPEREM!!