Teatre en anglès

L’alumnat de 2n a 6è de primària ha pogut gaudir d’una representació teatral en anglès al llarg del mes de maig.

Els nens i les nenes de 2n i 3r de primària han vist l’obra My new neighbours. Aquest espectacle anava sobre el canvi de domicili i de llar, així com de les persones que viuen i treballen al barri, els tipus d’edificis i els transports.

Les i els alumnes de 4t i 5è van poder gaudir de la representació A day trip. A través d’aquesta obra, els infants van poder descobrir una mica més de la cultura del Regne Unit, els edificis més emblemàtics de Londres i alguns dels seus costums.

Finalment, l’alumnat de 6è va veure l’obre Billy Elliot. Aquesta obra va oferir l’oportunitat de reflexionar sobre els rols i estereotips de gènere, així com lluitar pels nostres somnis i el que ens agrada.

Hem gaudit molt amb aquestes obres, participant en elles, cantant i tenint l’oportunitat de preguntar als actors i actrius.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *