Sagrada Familia Cooking Programme

Els i les alumnes de 6è hem estat treballant l’alimentació saludable i les receptes a les sessions d’anglès. Per això, hem decidit crear un programa de cuina per compartir amb vosaltres algunes d’aquestes receptes de cuina, com ara l’amanida de fruita, les hamburgueses vegetals o l’orada al forn.

Per poder fer aquest programa de cuina, primer hem escollit les receptes. Després hem buscat informació de les receptes i les hem escrit. Finalment, les hem practicat i presentat. Us deixem l’accés al nostre programa de cuina, esperem que us agradi i que us serveixi per donar-vos idees!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *