Acomiadem el curs 2016-17

El darrer dia de curs, 21 de Juny, l’escola va celebrar el seu darrer dia d’aquest curs 2016-17. El curs de La Terra, casa nostra i d’altres noms amb que el recordarem com per exemple el darrer curs de la classe de l’Everest, el primer curs de la classe de les Girafes, el canvi d’etapa de la classe Baobabs, el curs d’Inlakesh Halaken, el curs de l’spinner, el curs de la calor de Juny, el curs de la nevada, el curs d’en Pau del club Super3, el curs de les colònies a Mas Gircós, a Olot, el curs més caòtic, el curs d’un nova trobada de manetes i el curs de tots els noms que li vulgueu posar perquè de ben segur, tots el recordarem per alguna cosa o altra.

En aquest dia de cloenda entre mestres i alumnes, els alumnes de 6è van organitzar la tradicional gimcana que entre tots els alumnes van realitzar malgrat el sol i la calor que un dia més van voler ser protagonistes al llarg del matí. Les diferents proves, l’aigua i les ombres van permetre que poguéssim gaudir d’un bon matí de joc i diversió. Un bon esmorzar de coca i fruita va precedir a una petita entrega de diplomes dels alumnes de 6è cap als participants de la gimcana i a un comiat per a alumnes i mestres que el proper any no continuaran amb nosaltres. Finalment, la Queralt va coordinar una cançó i una dansa sobre el tema de La Terra que vam gaudir tots junts com a acte final.

Des de l’escola Sesmon d’Oló volem agrair a tota la comunitat educativa: alumnes, mestres, pares, mares i a tot el personal de l’escola que amb la seva implicació han pogut fer realitat aquest curs 2016-17, que ja queda enrere.

Molt bon estiu a tots i totes!

Inlakech Halaken!