Xerrada per la igualtat de gènere

El dimarts al matí els alumnes i les alumnes de cicle mitjà vam participar en una xerrada sobre la igualtat de gènere.
La Paula, la formadora, va proposar un seguit d’oficis i els alumnes havien de dir si creien que aquella feina la faria millor un home o una dona. Llavors vam posar en comú les idees i els alumnes van haver d’argumentar les seves respostes.
Finalment vam arribar a la conclusió que qualsevol ofici el pot fer un home o una dona. El més important és que la feina agradi i que la persona tingui pràctica i experiència en el que fa.