Tenim el perfil de persona!

Els alumnes de Cicle Mitjà hem fet una enquesta per descobrir quines són les característiques que es repeteixen més a l’escola i trobar la persona perfil.

Després de fer el recompte de dades, hem observat que la persona perfil de l’escola tindria les següents característiques:

La persona perfil és un nen que no porta ulleres ni forat per arracades. El seu color preferit és el blau. Aquesta persona perfil va a l’escola en cotxe.

RECOMPTE DE DADES

1. Nen: 39 *Hi ha 2 persones que no han respost

Nena: 34

No ho sé/ no vull respondre: 4

1. Porta ulleres: 6 *Hi ha 1 persona que no ha respost

No porta ulleres: 72

1. Cotxe: 36 *Hi ha 6 persones que no han respost

Patinet: 10

Monopatí: 1

Bicicleta: 3

Caminant: 23

1. *El resultat és incorrecte perquè faltava una persona per votar i al gràfic hi ha un total de 79 respostes.

Verd: 14

Blau: 23

Vermell: 7

Groc: 5

Rosa: 7

Lila: 11

Taronja: 10

Altres: 2

1. *El resultat és incorrecte perquè faltava una persona per votar i al gràfic hi ha un total de 80 respostes.

Sí que porto forat per arracada: 33

No porto forat per arracada: 47