SANT JORDI 2022

El divendres 22 d’abril es va celebrar el dia de Sant Jordi a la nostra escola. Vam poder gaudir d’uns contacontes molt especials, pares i mares de l’escola, que ens van llegir unes històries fantàstiques plenes de misteri, emocions, sorpresa, … Seguidament, vam tenir una visita molt important, Els Gegants d’Oló acompanyats dels grallers, aquests venien amb un missatge per tota la gent del poble. Necessiten portadors per fer-los ballar arreu del territori!!! Esperem que ho puguin aconseguir.

Per acabar la festa, l’AMPA va preparar una xocolatada solidària i vam poder mirar i comprar llibres a la parada de llibres de Sant Jordi.

Va ser una Diada molt agradable!!!

Gràcies a tothom!!!