Les fraccions equivalents segons…

Aquest és el títol de la nostra activitat pràctica portada a terme a matemàtiques aquest darrer trimestre. Tot va començar escollint un contingut, en aquest cas QUAN DUES FRACCIONS SÓN EQUIVALENTS i provant d’explicar-Ho amb les nostres paraules tot ajudant-nos de material i una càmera de vídeo.

Com si fos un videotutorial, els alumnes expliquem com entenem les fraccions equivalents. La preparació, la gravació i l’edició dels vídeos ha estat integrament feta per nosaltres, els alumnes de 6è. Esperem que us agradin i que, sigui per un o per un altre, a vosaltres també us quedi clar, quan dues fraccions són iguals.