LES FAMÍLIES I L’ÈXIT EDUCATIU DELS FILLS I FILLES. UNA PALETA DE COLORS

El proper dilluns 14 de novembre de 17 a 19h es durà a terme a la nostra escola una xerrada-taller que tracta el tema de com les famílies intervenen i formen part de l’èxit educatiu dels fills i filles.

Us convidem a assistir-hi i a participar activament d’aquest taller que hem organitzat l’escola juntament amb l’Ampa, la Diputació i l’Ajuntament d’Oló.

Estem segurs que aquest taller ens pot ajudar molt a seguir apropant-nos com a comunitat educativa per tal d’acompanyar el creixement dels infants de l’escola.

Us hi esperem!!!

xerrada-familia-escola