Fem d’enginyers d’astronaus!

Els i les alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior vam iniciar el projecte del curs fent un mapa mental sobre les idees que ens venien al cap quan pensàvem en les paraules de la temàtica del curs: l’Aventura de la Vida. Un dels temes que més ens van sorgir, sobretot després de la sortida al Cosmocaixa, va ser tot allò relacionat amb l’Univers, els planetes, el nostre Sistema Solar, la Terra… i els més grans també ens vam interessar per com va començar tot plegat, com va ser l’inici del nostre planeta i, per tant, de la vida que coneixem.

Seguint aquest fil, la setmana passada ens va arribar una proposta de la ESA (European Space Agency) per escollir els millors materials que podríem fer servir per crear un mòdul de servei per la nau espacial Orió de la NASA.

Per fer-ho, hem treballat conceptes relacionats amb les propietats dels materials com la massa, la conductivitat elèctrica i tèrmica, el magnetisme, la resistència, entre altres. Finalment n’hem extret les nostres conclusions tot decidint quin és el material més adequat per la construcció d’aquest mòdul espacial!

Podeu veure l’àlbum de fotos clicant la imatge: