DIADA DE SANT JORDI

Com que cada any hem baixat a la Plaça Catalunya per celebrar el Sant Jordi. Paradetes de flors, llibres per petits i grans, i venta de productes dins el projecte d’emprenedoria. També s’han reservat espais dedicats a exposicions de projectes, de poemes i d’art (concurs per decidir la mascota d’Escola Verda).

Al matí hi ha hagut la recitada de poemes a càrrec de l’alumnat de primària. A la tarda, l’alumnat d’Infantil ha realitzat un joc de Sant Jordi i els delegats verds de l’escola han donat a conèixer el guanyador de la mascota Verda. L’afortunat ha estat el Genís Masnou. A continuació, el grup dels grans, ha exposat el projecte d’emprenedoria i per acabar, s’ha fet el sorteig de la llumineta. La guanyadora ha estat l’Arlet Baraut.

Si cliqueu la imatge podreu veure més fotografies.