Casal de tardes al juny

De l’11 al 22 de juny l’AMPA de l’escola juntament amb el Consell Comarcal del Moianès i l’Ajuntament de Santa Maria d’Oló organitzem a les tardes, de 3 a 5 i de forma gratuïta, el casal de jornada intensiva amb l’eix temàtic de “tardes monstruoses”.

Fa unes setmanes vam passar un formulari per fer la preinscripció; ara cal que feu efectiva aquesta inscripció abans de divendres 18 de maig a les 9 del matí, omplint el full de dades que us hem passat per correu electrònic. Hi ha places limitades; els alumnes preinscrits tenen preferència i si en queden de lliures us ho comunicarem directament.