25 N : Dia internacional per a l’eliminació de la violència vers les dones.

Avui, dia 25 de novembre, es celebra el dia internacional per a l’eliminació de la violència vers les dones. Des de l’escola, i gràcies a la col·laboració de l’ajuntament, hem realitzat tallers de sensibilització amb l’alumnat de cicle mitjà i superior.

Per altra banda, l’alumnat de cicle superior, ha estat elaborant uns contes grupals i uns cartells per reivindicar un tema tan important. Els cartells seran exposats a l’entrada de l’escola.

Us deixem unes imatges de les diferents activitats realitzades durant el dia d’avui.

Àlbum de fotos