SORTIDA A CAMADOCA

El passat dimarts 11 d’octubre tots els alumnes de l’escola vam fer una sortida al Centre de recuperació animal de Camadoca de Santa Maria de Merlès. Vam fer una petita caminada fins el riu on vam poder observar els diferents crancs de riu. Després vam alliberar un eriçó que ja estava recuperat per tornar a la natura.

Abans de dinar vam fer una visita a diferents animals que hi ha al centre: peixos, ocells, tortugues, serps, esquirols, conills, gat mesquer,…

seguidament vam anar a dinar i vam poder fer una estoneta de joc lliure. Abans de marxar ens vam reunir tots junts per alliberar uns ocells que també havien estat en el centre i ja podien volar.