JORNADA DE PORTES OBERTES PARTICIPATIVES

US CONVIDEM A PARTICIPAR DE LA NOSTRA JORNADA DE PORTES OBERTES

DIMARTS 14 DE MARÇ DE LES 15h A LES 16’30h

L’objectiu d’aquesta jornada és mostrar a la comunitat educativa diferents metodologies de treball que portem a terme a l’escola, però sereu les famílies assistents qui, juntament amb els infants, participareu de les activitats proposades.

Com ens organitzarem: a les 15h començarem les activitats que estaran repartides per diferents espais i aules de l’escola, a cada activitat hi participarà un nombre reduït d’alumnat i les famílies que en tinguin ganes. Rebreu, pel grup de WhatsApp de cada cicle, un mapa de l’escola amb el lloc on es fan les activitats, què s’hi farà i qui ho farà, perquè sapigueu on estaran ubicats els vostres fills i filles.(Tindrem algun mapa a disposició d’aquelles famílies que no en disposin).

Quines activitats portarem a terme: percussió corporal (especialitat de música), jocs cooperatius (especialitat d’educació física), scavenger hunt (especialitat de llengua anglesa), ambient d’experimentació, artístic i juguem a ser (educació infantil), racons de llengua, jocs lingüístics, reptes matemàtics, jocs matemàtics i nous sistemes de resolució d’operacions (educació primària).

Què podreu fer les famílies:

– A les 15h podreu anar a l’espai que hagueu escollit, ja sigui perquè us bé de gust conèixer el que s’hi fa o perquè hi teniu el vostre fill o filla.

– Podreu canviar d’espai després d’haver portat a terme l’activitat o bé quan ho cregueu convenient, escollireu una altra activitat i us hi traslladareu.

– L’entrada i sortida dels diferents espais serà lliure, tenint en compte que sempre estaran en funcionament, per tant, haureu de procurar no crear disrupcions, igualment en la circulació per l’escola, per això tindreu un mapa per saber on es fa cada activitat.

– Les activitats finalitzaran a l’hora habitual (tingueu en compte que a infantil es comença a recollir el material a les 16’10h).

– Podreu seguir el procediment que feu sempre per anar a recollir els vostres infants.

Esperem que moltes de vosaltres pugueu assistir a la jornada.