COLÒNIES MAS GIRCÓS A CICLE INICIAL

Els alumnes de Primària vam marxar de colònies els dies 18-19 i 20 d’abril. I es van afegir els alumnes d’infantil el dia 19.
Vam fer les seguënts activitats: el primer dia vam anar al museu d’Olot, a continuació vam anar el Volcà de Santa Margarida i vam caminar fins a la Fagenda d’en Jordà. Durant la caminada vam veure el volcà Croscat. La primera nit tot i que estavem cansats teníem molta energia i vam poder fer xerinola a les habitacions.

El segon dia vam fer una gimcana on ens havíem d’orientar amb l’ajuda d’una brúixola, també vam fer una ruta per observar la flora de l’entorn. I Per acabar el dia, vam fer un petit espectacle “tu si que moles” i finalment, l’esperada discoteca.

L’últim dia, vam fer una petita excursió fins que vam trobar l’arbre màgic.

Vam viure un munt d’experiències, anècdotes, rialles, algun moment de nostalgia, cançons divertides (gusano, la familia Sapo …), companyarisme i molts records que segur que els portarem dins del nostre cor.