regal ARMARI escola

Bon dia Famílies,

Finalment HEM POGUT ACONSEGUIR una de les fites que ens vàrem proposar a inici d’aquesta nova tasca com a AFA, aconseguir l’import econòmic de 803,96€ per comprar un armari per l’escola, tan sols resten 164€ que ho cobrirà l’AFA. En aquest ARMARI hi cabrà molt de material de l’escola, ja que tot ho hem d’emmagatzemar d’una manera organitzada amb la construcció de la nova part de l’escola.

GRÀCIES a totes les famílies per l’alegria, responsabilitat i participació en les activitats populars que hem fet per poder aconseguir aquests diners. La Junta considera important destacar que sense aquest reconeixement cap a vosaltres no hagués estat possible aquesta fita.

G R À C I E S   F A M Í L I E S!!!