Comissió comarcal de menjadors escolars

Us remetem aquí al butlletí del mes de febrer de Fundesplai en relació al funcionament del menjador escolar.
**************************************
Comissió comarcal de menjador 8 de febrer 2019 | Butlletí mensual
Estem contents/es de comunicar-vos que el passat dilluns 4 de febrer es va fer la primera reunió de la Comissió de menjador comarcal del Moianès. Aquesta Comissió està constituida per un o dos representants de les comissions de centre que s’han constituit durant el primer trimestre, representants de Fundesplai i del Consell Comarcal del Moianès. Durant la primera part de la sessió vam poder revisar els menús que se serviran de febrer a juny i després
vam estar treballant els principis i els criteris organitzatius que definiran el model del Temps del migidia de les escoles del Moianès.
Algunes de les propostes que van sortir a les comissions de centre i que es van compartir a la comissió comarcal, són per exemple, els dinars temàtics oberts a totes les famílies que es poden fer a les escoles. Estigueu atents, per que potser algún dia podeu anar a dinar amb els vostres fills!
Aprofitem per explicar-vos que totes aquelles persones interessades en formar part de la comissió de centre us podeu posar en contacte amb la vostra AMPA, per que en totes les comissions hi participen els representants de la junta de l’AMPA, però també famílies representants dels usuaris del servei.
Animeu-vos a participar!