Acte de Cloenda de la Xarxa de Competències Bàsiques

Fa uns dies que, des de la Formació de la Xarxa de Competències Bàsiques que realitzem bona part dels mestres de la nostra escola conjuntament amb altres mestres, van venir a l’escola per fer una gravació de les opinions dels nostres alumnes sobre l’aprenentatge. Avui a Barcelona s’ha fet la cloenda de la formació on han assistit mestres de totes les escoles que formem part d’aquesta formació. I el vídeo dels nostres alumnes ha inaugurat l’acte de cloenda.

Ens sentim molt orgullosos de participar en aquesta formació i tenir uns alumnes tant meravellosos a qui dedicar els nostres aprenentatges.