Sortida al Parc Aquàtic de WaterWorld Lloret

Quatre dels alumnes de sisè que ens ha ajudat a fer de dinamitzadors de les activitats dels jocs al pati han rebut una recompensa des del Consell Esportiu del Bages. Aquest curs hem organitzat setmanes sense pilota a les hores de pati i alguns dels alumnes de sisè ens han ajudat a organitzar jocs tradicionals sense l’ús de pilotes. La iniciativa ha estat un èxit i com a final de temporada hem sortejat una sortida al parc aquàtic de Lloret de Mar. Els alumnes participants en la sortida van ser la Lucia Alarcón i l’Izan Garriga de 6è B i la Sara Rojas i el Jonay Sánchez de sisè A.

L’activitat començava a les 9 del matí on ens vam trobar amb alumnes seleccionats d’altres escoles de la comarca a la zona esportiva del Congost. D’allà vam marxar amb autobús fins a Lloret. Després d’un bon esmorzar i una foto de grup, els alumnes van poder gaudir d’un dia espectacular baixat per tota mena de tobogans del parc. A les 16:30 ja tornàvem cap a Manresa tots ben cansats i llestos per explicar l’aventura als companys i companyes de classe.