Mindfulness

Aquestes imatges representen algunes de les activitats de mindfulness que hem anat fent durant aquest curs. Amb l’objectiu de millorar el benestar personal, al mateix temps,  aquestes activitats ens han permès fer unes pauses necessàries entre tasques acadèmiques. Com a primer any de pràctica d’exercicis contemplatius, els nostres alumnes han pogut fer un tastet d’algunes de les activitats que han estat estudiades per la comunitat científica com a beneficioses per la qualitat de vida i la concentració. Amb l’objectiu de poder donar continuïtat a aquest programa, l’escola ha apostat per utilitzar el mindfulness com a una eina més per poder ajudar els alumnes a gestionar el seu estat emocional i el seu autocontrol.

Activitat de relaxació utilitzant contraccions musculars i relaxacions de les diferents parts del cos.

Escoltant una història en forma de conte per preparar-se per l’activitat posterior.

Joc de sensibilitat en parelles.

Postures de ioga amb ajuda.

Joc de sensibilitat  en parelles.

Notant la respiració al ventre.

Sensacions i consciència corporal a través dels exercicis d’escaneig mental del cos.

Relaxació utilitzant la respiració ventral amb posterior exercici de visualització per fer anar la imaginació amb l’objectiu de buscar benestar.