FIL MUSICAL SETEMBRE

BENVINGUTS A TOTES I TOTS!

El fil musical ens acompanyarà tot el curs per fer les entrades i sortides de l’escola més musicals i divertides. Cada mes podreu llegir un petit article presentant quines cançons escoltarem.

La primera cançó es diu Benvinguts i la van publicar l’any 2016 el grup d’animació infantil Xiula.

La segona cançó La mulassa li va dir a en Panxo ens ambientarà a la Festa Major del poble que celebrarem aquest setembre.

És una melodia amb dues parts: la primera és lenta i amb ritme d’havanera fent honor al passat indià d’en Panxo, i la segona part és amb ritme de galop. La música és obra de Nil Mujal i el ball és fet pels membres de la comparsa.

Ja aprofitem per desitjar MOLT BONA FESTA MAJOR A TOTHOM!