FESTA DE SANT SALVADOR D’HORTA

Famílies, avui hem celebrat la festa de l’escola!

Al matí quan hem arribat ens hem acabat de preparar les corones per la cercavila de després.

Llavors hem esmorzat coca i xocolata per agafar energia. Gràcies, AMPA, era molt bona!

Cap a un quart d’onze hem anat sortint tots per la porta del camp de futbol, direcció a la plaça Farners, tot fent cercavila! Hem anat molt ben acompanyats/des pel grup BatuScala, pels gegants i capgrossos de l’escola i també pels capgrossos de la colla gegantera de Santa Coloma.

A la plaça han començat les actuacions amb el ball de gegants de 6è, seguit del ball de bastons.

Els alumnes d’Educació Infantil ens han ballat la cançó “Viatjant per tot el món”. Els i les alumnes de cicle inicial han ballat una dansa anomenada Farkas Jarket.  Els nens i nenes de tercer han cantat  sentiments i emocions d’en Dani Coma i  quart i cinquè han ballat una dansa, que ens han fet viatjar als anys 60 amb el “Let’s Twist Again”.

Al final, tots junts hem ballat i cantat l’himne del projecte d’aquest any i el rock de Sant Salvador.

Per acabar el matí de festa, rua cap a l’escola una altra vegada.

A la tarda, els nens i nenes d’ed. infantil i cicle inicial hem pogut gaudir de l’espectacle “Vull ser com sóc” de Cia. Creixent amb art. Els grups de cicle mitjà i superior hem gaudit d’una tarda de jocs al parc de Sant Salvador.

Ha estat un gran dia, ens ho hem passat molt bé!

Podeu veure un recull de fotos a l’espai protegit de fotos de la web.