ACTIVITATS DE NADAL DIGITALS

Hola, famílies!

Aquests dies a les hores de cultura digital els i les alumnes de primària han estat realitzant diferents sessions i reptes de Nadal.

Els nens i nenes de primer han realitzat diferents construccions de Nadal amb el material de Lego Mr. Learnie. Han fet idees molt originals! A segon han resolt el repte de programar una estrella de l’arbre i una estrella fugaç amb Scratch júnior.

Els alumnes de CM han editat digitalment, amb l’eina Google dibuixos, el poema que han treballat a l’escola i han acabat generant un codi QR per enganxar-ho al diorama de Nadal que han realitzat a plàstica.

A CS, els nens i nenes de 5è han realitzat postals o animacions de Nadal amb Scratch i els alumnes de 6è han construït i programat el trineu del pare Noel amb Lego WEDO 2.0.