AVUI A LA CLASSE DE MÚSICA HEM POSAT AQUESTA PEÇA MUSICAL (PRIMER SENSE VEURE EL VÍDEO) I HE PREGUNTAT ALS NENS I NENES AMB QUIN ANIMAL ELS FEIA PENSAR LA MÚSICA I PER QUÈ.
ELS NENS I NENES HAN DIT MOLTS ANIMALS I HAN DONAT MOLT BONES RAONS: PERQUÈ VA POC A POC, PERQUÈ NO ÉS SALVATGE, PERQUÈ ÉS MACA, PERQUÈ ÉS TRANQUIL·LA, SEMBLA QUE VOLA,…
HE PREGUNTAT SI RECONEIXIEN EL SO DELS INSTRUMENTS I DE SEGUIDA HAN DIT EL NOM DEL PIANO I ENTRE TOTS HEM DESCOBERT EL SO DEL VIOLONCEL DE LA FAMÍLIA DEL VIOLÍ PERÒ UNA MICA MÉS GRAN I MÉS GREU.
I FINALMENT ELS HE EXPLICAT QUE EL COMPOSITOR DE LA MÚSICA (CAMILLE SAINT – SAËNS), VA PENSAR EN UN CIGNE QUAN FEIA AQUELLA MÚSICA.
PERÒ ELS HE REMARCAT QUE ESTAVEN MOLT BÉ LES OPCIONS D’ANIMALS QUE ELLS HAVIEN DIT: CARGOL, PAPALLONA, OCELL, PEIX…
DESPRÉS ENS HEM AIXECAT I HEM FET MOVIMENT LLIURE PER LA CLASSE SEGUINT LA MÚSICA.