I5 – RACÓ D’ENRIQUIMENT

A I5 JA HEM PREPARAT EL RACÓ D’ENRIQUIMENT!

A les tres aules d’I5 tenim un NOU RACÓ. Aquest racó d’enriquiment, que anomenem racó de + a +, ens permet oferir un gran ventall d’oportunitats per atendre la diversitat d’alumnat a l’aula.

Hem iniciat amb una proposta de 10 activitats diferents relacionades amb lectoescriptura, eficàcia lectora, expressió escrita, traç, numeració, lògica, raonament i un munt de llibres nous per llegir. Cada alumne té una guia per anar marcant les tasques fetes, però son els propis alumnes qui decideixen la tasca a fer. La proposta d’activitats s’anirà canviant periòdicament, tenint en compte els interessos, l’entorn i les diferents situacions d’aprenentatge que es van generant a l’aula.

Volem potenciar l’autonomia de treball, la creativitat, l’emprenedoria i la capacitat de decidir i de triar, tot avançant amb diferents aprenentatges.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut