Jornades esportives

Els dies 21 i 22 de març l’escola ha celebrat les seves jornades esportives en les que cal destacar l’organització de la I Cursa Escola Sant Salvador, el tradicional torneig de futbol i un circuit de jocs tradicionals i populars.

I CURSA ESCOLA SANT SALVADOR

El dia 21 de març pel matí tots els alumnes de l’escola i moltes famílies van participar en la primera cursa que s’ha organitzat al centre.

Amb aquesta activitat hem volgut:

• Fomentar l’esport escolar.
  • Potenciar els hàbits saludables en l’alumnat.
  • Reconèixer l’esport com a eina d’inclusió
  • Afavorir la cohesió social.
  • Potenciar la relació família escola.

Aprofitem per agrair la magnífica participació de les famílies, l’ajut rebut pel Consell Esportiu del Tarragonès i els seus voluntaris, a Supermercats Esclat per proporcionar-nos part de la fruita repartida, a l’AMPA de l’escola per col·laborar en la jornada, a tota la comunitat educativa per l’ajut i el suport rebut.

TRADICIONAL TORNEIG DE FUTBOL

El divendres 22 de març, els alumnes de la comunitat dels grans van participar en el clàssic torneig de futbol en el que cada nivell va disputar el seu partit al Camp de Futbol Municipal de Sant Salvador.

CIRCUIT DE JOCS TRADICIONALS I POPULARS

El dijous 21 per la tarda i tot el divendres 22 de març, els alumnes de les comunitats dels petits i dels mitjans, van gaudir d’un circuit en el que van poder aprendre alguns jocs que es jugaven antigament al carrer.

En aquesta activitat vam tenir la col·laboració de moltes famílies que es van inscriure per ajudar en les diferents dinàmiques del joc.

Finalment, cal destacar que els alumnes de P3 i P4 van estar acompanyats pels alumnes de 3r de Primària que els van orientar en la realització de totes les proves.

1. Isa

Ens ho hem passat molt bé. Ha estat “màgnifique”. Estem molt contents per com va anar l’organització, la participació dels alumnes i de les famílies. Jo vull que es torni a repetir l’any proper.