INFORMACIÓ INICI CURS ESCOLAR 20-21

Esperem que hàgiu gaudit de les vacances escolars i que tots i totes us trobeu bé de salut!

El curs que està a punt d’iniciar tindrà unes característiques excepcionals  a causa de la pandèmia provocada per la COVID ’19. Tant l’equip directiu com el claustre estem treballant intensament per garantir la seguretat dels vostres fills i filles a l’escola, tenint en compte en tot moment les instruccions del Departament d’Educació i del Departament de Salut.

A partir d’ara rebreu tot un seguit d’informacions a través del vostre correu personal, del grup de difusió de la vostra classe i del bloc de l’escola.

És molt important que llegiu bé tota la informació que rebeu i que seguiu les indicacions amb molta cura i responsabilitat.

Us avanço algunes informacions que posteriorment anirem ampliant:

– El curs comença el 14 de setembre.

– Els alumnes hauran de portar una mascareta reutilitzable i una bosseta o capseta de plàstic per desar-la. Si la mascareta és d’un sol ús, cal renovar-la cada dia.

– Hi haurà diferents  horaris d’entrada i de sortida  i diferents portes d’accés. Us informarem més endavant de les portes per les quals entraran els vostres fills/es.

COMUNITAT PETITS

(P3-P4-P5)

9:00

12:30

14:30

16:00

COMUNITAT MITJANS

(1r-2n-3r)

8:50

12:20

14:40

16:10

COMUNITAT DELS GRANS

(4t-5è-6è)

8:40

12:10

14:20

15:50

Us adjunto la carta de la Consellera de salut i del Conseller d’educació de mesures extraordinàries de salut per evitar els brots de la COVID ’19 a les escoles i també l’annex ” Altres recomanacions i procediment d’actuació.

Salut _ Escola Annex Families Salut _ Escola CARTA Families

Salut _ Escola Annex Families

Ens veiem aviat a l’escola!

Direcció del Centre