4 CORDES: VÍDEO/RESUM D’AQUEST PRIMER TRIMESTRE (5è i 6è)

Alumnat  de 5è i 6è de Primària de l’Escola Sant Salvador,

Sabem que aquest curs està sent d’allò més estrany. Tant és així, que aquest any no podem celebrar el Festival de Nadal que tant ens agrada. És per aquest motiu, que les mestres del 4 Cordes (Roser, Gessamí i Joel) vam decidir començar a enregistrar les sessions de 4 Cordes per tal que us poguéssiu emportar un petit regal a les vacances de Nadal.

I aquí teniu el resultat! Un resum del qual ha estat aquest primer trimestre. Hem deixat de banda les abraçades i els somriures i els hem subsituint per mascaretes i distància. També ens hem canviat d’aula i hem hagut de desinfectar els instruments cada sessió. Tot i això, hem estat capaços d’aprendre i seguir passant-ho bé tots junts/es!

Aprofiteu aquestes vacances per descansar i per tornar amb més forces que mai! Us trobarem a faltar!

BON NADAL!

Roser, Gessamí i Joel