UN ANY MÉS LA BIBLIOTECA US ESPERA!!

Un nou curs comença i des de la comissió de la biblioteca us volem animar per continuar una vegada més amb l’àrdua feina de desenvolupar en els vostres fills el gust per la lectura, fer que esdevinguin uns usuaris habituals i aconseguir  persones competents a l’hora de treballar amb la informació en la que aquest món ens envolta.

Benvinguts i benvingudes doncs i molts ànims!!

Recordeu que podeu venir a buscar llibres en préstec.Són gratiuïts.Només cal venir i donar el vostre DNI o NIF i podreu accedir. Les famílies podeu venir els dilluns a la tarda de 14:30h a 16h.

Els alumnes de 3r i 4t  els DIMARTS a l’hora del pati fan el préstec.

Els alumnes de 5è i 6è els DIJOUS a l’hora del pati fan el préstec.

El bibliopati pels de 1r i 2n és els DIMECRES a l’hora del pati.

NOSALTRES ESTEM PREPARATS!! I VOSALTRES??

1. PyE

Sens dubte, hem d’aconseguir que els nens s’interessen per la lectura, necessària per millorar l’expressió, el raonament, la imaginació, etc. i, com diu vostè, per aconseguir persones competents al món laboral.