Trobada virtual amb altres escoles de Catalunya!

Els alumnes de 4rt de l’escola estem estudiant els tipus de comarques de Catalunya: plana, costa i muntanya. I per fer-ho hem fet una activitat una mica diferent: una trobada virtual amb una escola de Llívia (muntanya) i de l’Urgell (plana). Els nens i nenes de 4rt d’aquests centres ens han explicat com és el pasiatge, la fauna, el clima i el relleu de la zona on viuen, i també de què treballa la gent. I nosaltres hem fet el mateix amb la nostra comarca,el Tarragonès!

Vam haver de fer cerca i conèixer una mica més el lloc on vivim, per això cada quart ens vam quedar un tema, vam fer cerca i ho vam plasmar en un mitjà en paper o digital. També vam haver d’assajar per poder explicar-ho en veu alta a les altres escoles.

No va ser gens fàcil però vam aprendre moltes coses. Vam desocbrir per exemple que els nens i nenes de la Plana sovint troben boira pels matins o que a la muntanya s’hi poden veure àligues.

Això sí, pel proper cop, ens cal un micròfon perquè erm tanta gent que costava escoltar-nos 😉