Projecte de l’hort 5è A

IMG_20190131_094303.jpg.tar

IMG_20190211_145526.jpg.tar

LA GERMINACIÓ PAS A PAS

A la classe de 5èA, els alumnes hem estat estudiant algunes fruites, verdures i llegums. A més a més, vam observar les diferents verdures per saber si eren toves o dures, si creixien per damunt o per sota de la terra, etc…. Després vam tallar les verdures i vam extreure les llavors. També vam obrir un alvocat i vam extreure l’os que vam haver de rentar de les restes de carn de la fruita. A continuació vam posar en aigua les llavors i les llegums, per facilitar la seva germinació. Dos dies més tard vam veure un tutorial al Youtube i seguint les instruccions vam posar l’os de l’alvocat dins un pot de iogurt amb aigua. A part també vam sembrar en altres pots de iogurt pastanagues, llenties, faves, cigrons, patates, tomàquets, pebrots vermells i verds.

Passats uns dies, les llavors van començar a germinar, les primeres van ser les llenties per contra, els cigrons han estat les últimes.

Quan ja éren una mica grans les plantes, les vam transplantar a unes torretes més grans i ahir, les vam tornar a transplantar a l’hort escolar.

Esperem que creixin, ara només ens cal, regar-les i cuidar-les.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *