SETMANA DE LA CIÈNCIA-CURS 20-21

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Cada curs celebràvem la Setmana de la Ciència amb una exposició dels experiments realitzats a l’aula al gimnàs de l’escola. Tots els alumnes podien visitar les diferents paradetes on els alumnes explicaven i mostraven els seus experiments. Aquest curs això no és possible a causa de les restriccions derivades de la pandèmia de la Covid-19. Per tant aquest curs, hem decidit enregistrar els experiments i penjar-los a la web perquè tant els alumnes i famílies els pugueu visualitzar.

Esperem que pugueu gaudir de tots els experiments!

* Per poder visualitzar els experiments cliqueu a l’enllaç que trobareu sota del dibuix. Trobareu un PDF amb tots els enllaços als diferents experiments de les diferents aules. Si no us funciona l’enllaç directament, copieu l’enllaç i enganxeu-lo a YouTube.

ENLLAÇOS EXPERIMENTS DEFINITIU