La fi del Rei Carnestoltes

La vella Quaresma ja és aquí. Ha posat fi a uns dies de gresca i xerinola dins les aules i els carrers del nostre poble.

Han passat moltes coses a l’escola Sant Llorenç des que el dimecres 7 de Febrer, vam rebre al Rei Carnestoltes entre versos que anunciaven el retorn a la disbauxa. L’endemà, dijous llarder, ompliríem les panxes amb una degustació de truites de patates diverses i delicioses, per després arribar al divendres més marxós i acolorit d’aquest 2024. Sota el lema “Els personatges del bosc”, arrancava una rua plena de follets, fades, mags i altres éssers màgics del bosc, que culminaria en un espectacle musical per recordar.

Així, després d’una setmana de gresca, amb dies de pentinats estrafolaris o de barnús i xancleta com a consigna, finalment hem cremat a la foguera el que ens quedava del representant d’aquesta setmana màgica, sospitant que més d’hora que tard tornarà a formar part de les nostres vides.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *