Exposició de Pablo Picasso

Aquest curs el projecte de l’artista ha anat sobre el pintor Pablo Picasso. Els infants dels diferents cicles han passat unes setmanes treballant diferents aspectes de la biografia i obra d’aquest pintor. A principis del mes de febrer tota l’escola vam fer una sortida al museu Picasso de Barcelona on vam poder observar i comentar diferents obres del museu i l’alumnat de primària va fer diferents tallers plàstics sobre el tema que havien treballat.

Amb la informació que hem anat descobrint i les tècniques que hem utilitzat per crear les obres inspirades en l’artista, els infants de cada classe han pogut preparar una exposició sobre ell. Aquesta, la vam poder presentar a les famílies la setmana passada. A continuació podeu veure el vídeo que hem editat amb la participació dels infants.

Exposició de Pablo Picasso – Escola Sant Llorenç