Carnaval 2022

Un any més, hem celebrat el Carnaval a l’escola i ha estat una setmana d’allò més entretinguda i esbojarrada, tal com mana el Rei Carnestoltes!

El dimecres ben puntual va arribar i al ritme dels nostres instruments el vam anar a buscar, per tal que ens fes un bon pregó i ens comences a donar consignes.

El dijous llarder vam fer una sortida pel poble i vam fer un esmorzar ben apropiat amb botifarra d’ou o truita, tot s’hi val!

El divendres vam celebrar el Carnaval amb la tradicional Rua pels carrers del poble i vam acabar a  la plaça de l’església fent les actuacions musicals. Aquest any les disfresses estaven relacionades amb les sèries, doncs va ser el tema que els infants van escollir per votació. Les nenes i els nens d’Educació Infantil anaven de Patrulla Canina, a Cicle Inicial van escollir ser Pikachus, els de cicle Mitjà de Looney Tones i els de Cicle Superior d’Henry Danger.

Durant la Rua les diferents comparses vam anar ballant la nova coreografia que vam aprendre a nivell d’escola, a ritme de la cançó Jerusalema. Aquesta coreografía va estar creada per una mare de l’escola, a qui agraïm la seva implicació.

Per acabar, el dimecres de cendra vam cremar al Rei Carnestoltes i vam rebre la visita de la Vella Quaresma. Ara toca fer bondat tantes setmanes com cames té, i aviat ens podrem menjar la mona!

A continuació us deixem l’enllaç al vídeo del Carnaval 2022, amb un recull de fotografies i els vídeos de les actuacions musicals.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *