DANSES CASTANYADA 22-23

Avui, a l’Escola Sant Just, celebrem la castanyada. Els i les nostres alumnes realitzen activitats diverses des de les diferents àrees. Des de música, els infants han preparat danses vinculades a la tradició de la Castanyada.
Us deixem els enllaços perquè pugueu gaudir de totes les… Llegeix més»

Graduació 6è curs 20221-2022

Avui hem acomiadat als i les alumnes de 6è. Ha estat un matí ple d’emocions, vivències i molts records per guardar a la nostra memòria. Des de l’escola Sant Just us volem agrair tots els moments viscuts i desitjar-vos un futur ple d’aprenentatges. Ha estat… Llegeix més»

SANT JORDI (JOCS FLORALS 2022)

Benvolgudes famílies la festa  de Sant Jordi es va celebrar el dia 22 d´Abril  a l escola  durant aquesta jornada es van fer un seguit d´activitats relacionades amb la lectura, escriptura, tallers de punts de llibres, entrega de premis jocs florals etc.
A cada bloc podreu… Llegeix més»

EL SENYOR CARNESTOLTES HA ARRIBAT! 2022

Els alumnes i les alumnes de sisè de l´escola han preparat aquesta presentació digital  per donar la benvinguda al senyor Carnestoltes . En el pregó podreu observar allò que la setmana de carnaval ens depararà!
Aquí teniu les ordres de carnaval de la setmana