PRIMER: ANEM A CANTAR A L’ESCOLA DE MÚSICA

La setmana passada, l’Helena i la Montse, dues professores de l’escola municipal de música, ens van oferir un taller de cançons del món a la nostra escola.

El dimarts, 7 de maig, vam anar a l’auditori de l’escola municipal de música a cantar aquestes cançons amb altres escoles de Premià. Va ser un concert molt especial, ja que també vam conèixer de ben a prop molts instruments que el professorat de l’escola de música ens anava presentant i acompanyant en directe mentre cantàvem. A més, vam compartir aquest moment amb altres escoles de Premià de Mar.

Gràcies a tot l’equip de l’escola de música per oferir-nos espais amb aquesta qualitat musical. Gràcies a totes les famílies que vàreu poder venir a compartir aquest moment musical amb nosaltres.

Aquí teniu unes quantes fotografies i uns vídeos d’aquest moment tan especial per a nosaltres.

MIREU, MIREU!