BEQUES MENJADOR 2025/2026

A partir de dilluns 5 de maig i fins el 30 de maig està oberta la convocatòria per a demanar les beques menjador ofertes pel Consell Comarcal, s’obre el tràmit telemàtic.

Es pot sol·licitar cita prèvia per fer la gestió presencial a l’OAC de l’Ajuntament.

Al tràmit telemàtic trobareu tota la informació, però, així i tot, us fem arribar la més important:

1a convocatòria Ajuts individuals de menjador escolar pel curs 2025-2026 per educació infantil (segon cicle), primària i secundària obligatòria (amb servei de menjador, no cantina)

–          QUAN S’HAN DE PRESENTAR?: Del 5 de maig al 30 de maig presencial i telemàticament.

–          COM PRESENTAR LA SOL·LICITUD?:

  • Telemàticament a través de l’Oficina Virtual de Tràmits de l’Ajuntament amb suport, si cal, de l’OAC 360.
  •  Presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, demanant cita prèvia a través del web.

–          QUI HO POT DEMANAR?: Les famílies empadronades a Premià de Mar amb infants que cursen des d’I3 fins 4rt ESO.

–          DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:

  • Model CCM1 de sol·licitud (model sol·licitud adjunt)
  • Volant de convivència. En cas de no presentar el volant de convivència, el sol·licitant declara de forma responsable amb la signatura del model CCM1 que disposa de la documentació que acredita al domicili informat i que ha obtingut el consentiment de totes les persones que consten empadronades.
  • DNI o NIE en vigor
  • Resolució judicial en cas de separació o divorci

 –          INFORMACIÓ IMPORTANT:

  • La sol·licitud l’ha de presentar el pare o mare o tutor/a legal de l’infant beneficiari.
  • La persona sol·licitant haurà de ser major d’edat i facilitarà les dades necessàries d’acord amb el model CCM1 de sol·licitud.
  • S’ha de realitzar una única sol·licitud per tots els germans del nucli familiar.
  • En cas de pares divorciats, on ambdós progenitors volen sol·licitar la beca, s’ha de fer una única sol·licitud conjunta.
  • Es recomana que els sol·licitants facin la declaració de la Renta.
  • A les sol·licituds per via telemàtica s’adjuntaran els documents escanejats o fotografiats, preferentment en un únic arxiu.

Per consultes sobre la tramitació telemàtica, disposeu del servei d’assistència: Servei OAC360.Correu electrònic: oac360@premiademar.cat. Telèfon: 93 595 50 92, disponible de dilluns a divendres de 8h a 20h

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut