I3: DESCOBRIM ELS GEGANTS DEL POBLE!

La classe dels Gegants i Capgrossos hem viscut una experiència molt especial que segur recordarem durant molt de temps. Hem anat d’excursió per conèixer els gegants del nostre poble!

Primer vam visitar Can Manent, on viuen els gegants Ester, Martí, Omar i Yumara. Ens van explicar moltes coses sobre ells i vam poder veure’ls ben de prop. Ens va sorprendre molt com són de grans i bonics! Allà també vam tenir una gran sorpresa: ens van deixar entrar dins dels gegants! A més, alguns nens i nenes que van voler, van poder portar un gegant petit fet especialment per a ells. Ens ho vam passar d’allò més bé fent de geganters!

Després vam anar a Can Roure, on viuen en Tòfol i la Ciseta.

Per acabar el matí, vam anar a la plaça Nova, on vam esmorzar plegats i vam gaudir d’una estona de joc amb els companys i companyes.

Ha estat una sortida fantàstica, plena de descobertes, emocions i molta il·lusió!

Aquí podeu veure les fotos

Desplaça cap amunt
Ves al contingut