ESCOLA SANT CRISTÒFOL
Vine a conèixer el nostre Projecte d’Escola!!

Projecte Artístic: música, teatre i arts plàstiques!

Truca’ns 937522568         escola@escolasantcristofol.cat

*** ES PODEN CONCERTAR VISITES PERSONALITZADES TRUCANT AL 937523439 (EDUCACIÓ INFANTIL) I AL 937522568 (EDUCACIÓ PRIMÀRIA)

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ EDUCACIÓ INFANTIL  6-20 març

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ EDUCACIÓ PRIMÀRIA 6-20 març

PUBLICACIÓ OFERTA INICIAL

PUBLICACIÓ BAREM PROVISIONAL

TALLER DE GRAFFITI

A l’escola ha vingut en “TAGE 53“, un artista graffiter per ajudar als nens i nenes de Primària i Educació Infantil per treballar les emocions i la cohesió de grup a través del graffiti. Hem pintat entre tots un parell de murals a la paret… Llegeix més»

CI: SORTIDA AL CIRC CRIC

El dijous, 11 d’abril, els i les alumnes de Cicle Inicial vam anar d’excursió al Circ Cric. Vam poder descobrir com és realment un circ i vam gaudir molt dels diferents espectacles: pallassos, acròbates, malabaristes, contorsionista… També, vam poder passejar pel bosc, per una zona… Llegeix més»

6è Personatges destacats de l’Edat Moderna

Unes persones il·lustres visiten l’escola per explicar-nos moltes coses. Venen de molt lluny: Ni més ni menys que de l’Edat Moderna. El treball final del projecte d’història a 6è consisteix en una biografia per omplir un mur de padlet ben espectacular. Entreu a palau i… Llegeix més»

Expliquem l’Aula d’Acollida a la ràdio

El Kristóbal, alumne de 6è i nouvingut d’aquest curs, amb la Sonia, la seva mestra d’aula d’acollida, han anat a Ràdio Premià per explicar què és això de l’aula d’acollida, com funciona i els bons resultats que s’aconsegueixen. Podeu escoltar el programa seguint aquest enllaç:
Llegeix més»

5è Cim de les Àligues

Els nens i nenes de 5è van anar d’excursió al Cim de les Àligues, van gaudir molt i van aprendre moltes coses!

E.I.: RECOLLIM VERDURES A L’HORT

En aquests darrers mesos els nens i les nenes d’Educació Infantil hem tingut cura del nostre hort. Hi hem anat a observar com creix el que havíem plantat a la tardor, hem tret herbes, hem regat les verdures…
La sequera i el canvi climàtic no han… Llegeix més»

3r: SORTIDA CAN FRAMIS I MUSEU BLAU

Els nens i nenes de 3r vam anar a fer una visita cultural a Barcelona.
Vam visitar el  Museu Can Framis, allà vam analitzar i comentar tres quadres i després vam fer una activitat conjunta.
Després vam descobrir el Museu Blau, que conté moltes curiositats sobre la… Llegeix més»

4t: fem una sortida al Mercabarna

Les i els alumnes de 4t hem iniciat el projecte dels hàbits saludables. Arran d’això, hem anat al principal mercat majorista d’aliments frescos d’Europa i hem conegut La campanya ‘5 al dia’ té com a principal objectiu promoure el consum de les fruites i les… Llegeix més»

5è Prehistòria (ceràmica)

Els alumnes de 5è, a l’àrea d’educació artística  juntament amb l’àrea de medi hem estat treballant la Prehistòria.

5è: Taller de graffiti

Els alumnes de 5è hem guadit d’un taller de graffiti difgital, hem aprés a fer servir el programari per crear dibuixos digitals.

CI i 6è La Mona de la Primavera

Arriben les vacances i, com marca la tradició, padrins i padrines de 6è han fet entrega d’una mona de primavera ben personalitzada als seus fillols o filloles de 1r o 2n. Ha estat molta responsabilitat l’elaboració, però les cares d’alegria dels petits han contagiat de… Llegeix més»

I3: PESQUEM FIGURES GEOMÈTRIQUES

Qui diu que no és divertit fer matemàtiques! La classe dels pallassos ens ho hem passat d’allò més bé pescant diferents figures geomètriques.
Aquí podeu veure un vídeo.

EI: SORTIDA AL CIRC

Com a cloenda del segon trimestre els nens i nenes d’Educació Infantil hem anat a Can Mogent (Llinars del Vallès) a fer unes activitats de Circ.
Ens ho hem passat molt bé fent activitats d’equilibris i aeris, un taller de pilota de malabars i pràctica de… Llegeix més»

6è: PROJECTE TÒFOL ENJARDINAT

A partir del tema de la reproducció de les plantes i la situació actual de sequera a Catalunya, es va llençar un repte als nostres alumnes: Com es podrien fer més verds els diferents espais de l’escola? I per donar resposta a aquesta situació d’aprenentatge… Llegeix més»

I3: PINTEM COM LA YAYOI KUSAMA

A Educació Infantil estem treballant la pintora Yayoi Kusama, que es caracteritza per posar molts cercles de colors en les seves obres.
A la classe d’I3 hem estampat cercles de molts colors a sobre dels nostres noms fets amb cinta adhesiva. Un cop seca la pintura… Llegeix més»

6è: HIGIENE BUCODENTAL

Aprofitant la visita de les sanitàries del CAP de Premià de Mar per fer la revisió bucodental als i a les nostres alumnes de 6è, ens van fer una xerrarada sobre com netejar-se bé les dents. I s’ha de dir que el nostre alumnat aprova amb molt… Llegeix més»