CARNAVAL

CARNAVAL 2024

– Les consignes del Rei Carnestoltes es publicaran el divendres 2 de febrer.

– El divendres 9 de febrer, a la tarda, l’alumnat podrà venir disfressat preferiblement (no obligatòriament) amb motius relacionats amb el tema de l’any: La volta al món.

– El recorregut de la rua serà el mateix per les tres comunitats, iniciarem a l’Avda. Catalunya, C/Amèrica, C/Aguileres, C/Enric Granados i entrarem per les escales de l’Avda. Catalunya.

– Recomanacions per la rua:

Preguem que espereu abaix de les escales de la porta de l’Avda. Catalunya fins que s’inicii la rua
Us demanem que no interferiu en les fileres al llarg de la rua
Tot l’alumnat ha d’anar amb el seu grup classe. NO de la mà dels familiars
Les delegades i sotsdelegades de classe formen part activa de l’organització

Desitgem que que tota la comunitat educativa passi una jornada divertida, especialment els infants!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *