CARNAVAL

CARNAVAL 2024
– Les consignes del Rei Carnestoltes es publicaran el divendres 2 de febrer.
– El divendres 9 de febrer, a la tarda, l’alumnat podrà venir disfressat preferiblement (no obligatòriament) amb motius relacionats amb el tema de l’any: La volta al món.
– El recorregut de la… Llegeix més»

SETMANA CULTURAL

Benvolgudes famílies de l’escola,
us adjuntem el calendari de la VII setmana cultural on podreu veure totes activitats que es durant a terme al llarg de la setmana del 5 al 9 de febrer.
Aquelles activitats del calendari que estiguin de colors són a les que podreu… Llegeix més»

REUNIONS INICI DE CURS

Dimecres 27 de setembre: I4-I5 i 1r

Dimarts 3 d’octubre: 2n i 3r