AFA

Què és Associació de famílies d’alumnes (AFA)?

És l’associació dels pares i mares dels alumnes del centre educatiu i les seves funcions són entre altres:

• Afavorir la relació i coordinació entre les famílies i el personal docent.
  • Ser la veu dels pares i mares davant de les administracions públiques.
  • Treballar per millorar la participació i el compromís dels pares, fills i de la societat en general i de l’educativa en particular
  • Organitzar les activitats extraescolars.
  • Organitzar activitats formatives (xerrades, escola de pares i mares, cursos) i activitats socio-culturals (festes, concerts, fons per la biblioteca,..) que afavoreixin l’educació dels nostres infants i facilitin el coneixement i la relació entre les famílies.

D’aquí la importància de la nostra participació com a pares i mares en l’AFA per l’educació del nostres infants. No és obligatori formar part de l’AFA, però sí molt recomanable.

Les famílies que en formem part paguem una quota anual i esdevenim socis. Els socis tenim dret a decidir i formar part dels òrgans de l’Associació i els diners que es recapten es destinen en benefici de tots els infants del centre: activitats extraescolars, adquisició de material, etc.

Per conèixer més les AFA’s de primària:

FAPAC

web AMPA

Benvolgudes famílies,

El passat 21 de desembre, l’AFA ens van fer uns regals del Tió per a cada classe i ens ho van portar a les aules. Eren uns jocs de taula que ja vam poder gaudir llavors i que segur que podrem jugar tot el curs. Ens va agradar moltíssim.
Moltes gràcies pels regals AFA.!!!!!

Escola Jaume Salvatella