Sortida dels transports de 2n

El 12 d’abril les dues classes de 2n vam fer una súper ruta fent servir diferents transports que previament havíem treballat al projecte. El primer va ser l’autocar que ens va deixar a l’aeroport del Prat de Llobregat. Allà vam aprendre quins passos hem de seguir per buscar el nostre vol, el mostrador, facturar la maleta, passar el control i trobar la porta d’embarcament.

Després vam agafar un bus llançadora cap a l’estació de tren i allà, després de picar tots els tiquets, vam arribar fins a Sants estació. Vam veure que a l’estació de tren també hi ha control d’equipatge i que està connectada amb línies de metro. Allà mateix, vam agafar un metro fins a Drassanes i vam sortir al bell mig de les Rambles.

Després de dinar i  jugar una estona al múseu Marítim, ens vam dirigir a les Golondrines del port. El trajecte va durar una hora i ens van explicar com funciona el port de Barcelona i quins tipus de vaixell hi ha.

Va ser una sortida molt interessant, divertida i moguda!!

Aq podeu veure les fotos.